Usługi Eventove Fotolustro

Kraków, małopolskie
(1)
Dodaj opinię
E-firma videospotkanie / umowa na odległość / podpis elektroniczny
730-001...

Oferta:

  • fotobudka klasyczna
  • fotolustro

O nas

Oferujemy kompleksową obsługę najpopularniejszych atrakcji na event/wesele/imprezy okolicznościowe, chrzest, komunię św. studniówkę, urodziny, 18-tkę, rocznicę, zaręczyny. Nie musisz poszukiwać kilku usługodawców z różnych firm i miejscowości, bo wszystko czego potrzebujesz znajdziesz u Nas pod jednym adresem.

Posiadamy wyjątkowe, UNIKATOWE i ORYGINALNE gadżety, profesjonalny sprzęt i przesympatyczną obsługę.

Jesteśmy profesjonalistami i do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie. Zadbamy o każdy szczegół, abyście przeżyli TEN DZIEŃ w pełnym spokoju i skupili się na przeżywaniu TEGO DNIA z Waszymi Rodzinami, Przyjaciółmi i Najbliższymi.

Nasza oferta:

✅ 1. Nowoczesne FOTOLUSTRO.

Pakiet obejmuje:

- opiekę asystenta przez cały czas trwania imprezy
- ponad 400 (!) gadżetów i akcesoriów
- ponad 200 unikatowych tabliczek w całości przez nas wykonanych
- nielimitowaną ilość wydruków
- do wyboru dwa szablony: 2 paski 5x15 lub "pocztówka" 10x15
- projekt graficzny i personalizację wydruków
- ekran 65" 4K
- złotą ramę FOTOLUSTRA
- złote słupki z kordonami
- czerwony dywan
- opcjonalnie: Księga Gości dodatkowo płatna 100 zł (z personalizacją imion, daty ślubu, możliwość ankiet, 100 kartek)
- opcjonalnie: biała dmuchana ścianka LED dodatkowo płatna 100 zł na całą imprezę
- opcjonalnie: drewniany pendrive z grawerem 70 zł

✅ 2. Fotobudka Retro - w całości przez nas wykonana, oryginalna.

Pakiet obejmuje:

- opiekę asystenta przez cały czas trwania imprezy
- ponad 400 (!) gadżetów i akcesoriów
- ponad 200 unikatowych tabliczek w całości przez nas wykonanych
- nielimitowaną ilość wydruków
- do wyboru dwa szablony: 2 paski 5x15 lub "pocztówka" 10x15
- projekt graficzny i personalizację wydruków
- ekran 22"
- drewniane słupki ze sznurami*
- zielony dywan, trawa*
- opcjonalnie: Księga Gości dodatkowo płatna 100 zł (z personalizacją imion, daty ślubu, możliwość ankiet, 100 kartek)
- opcjonalnie: biała dmuchana ścianka LED dodatkowo płatna 100 zł na całą imprezę
- opcjonalnie: drewniany pendrive z grawerem 70 zł
- opcjonalnie: drewniana ścianka, dodatkowo płatna 200 zł na czas trwania usługi*
*w trakcie tworzenia

✅ 3. Ciężki Dym.

Wytwornica na suchy lód. Zapewniamy również, iż nasz ciężki dym daje efekt tymczasowy, bezzapachowy, nie zostawiając śladu na podłodze czy ubraniach, oraz nie włącza alarmów, czy też zabezpieczeń przeciwpożarowych.

✅ 4. Napis Miłość (pisany ręczną czcionką), jedyny taki napis w Polsce, własnoręcznie przez nas wykonany, unikat.
- wymiary 1,20 x 4,50m
- 101 żarówek

✅ 5. Napis LOVE, drewniany, rustykalny, boho.
- wymiary 1,20 x 4,60m
- 57 żarówek Edinsona

✅ 6. Fontanna iskier, wyrzutnia iskier (2m, 3m)
- 4 wyrzutnie
- 6 wyrzutni
- 8 wyrzutni

✅ 7. Oprawa muzyczna ślubu (wokal, gitara, skrzypce, kwartet smyczkowy)
- wycena indywidualna

✅ 8. Złoty Królewski Tron na sesje zdjęciowe.

Na wszystkie usługi podpisujemy umowę i wystawiamy fakturę VAT.

Przy zamówieniu przynajmniej 3 usług oferujemy 5% rabatu, przy 4 usługach 10%.

Koszt dojazdu i transportu powyżej 20 km do miejsca docelowego: 1,20 zł/1km liczony w dwie strony.

Działamy na terenie całej Polski.

Sprawdź naszą ofertę w innych kategoriach:

Tak wygląda nasza praca

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

Jesteśmy profesjonalistami. U nas znajdziesz wszystko w jednym miejscu - u jednego usługodawcy - który zajmie się wszystkimi atrakcjami.

Czym wyróżnia się nasza oferta?

Odbiegamy od schematów, mamy unikatowe rzeczy, które sami wykonujemy (napis Miłość, projektowanie spersonalizowanych tabliczek do fotobudki pod klienta).

Dlaczego pary decydują się na współpracę właśnie z nami?

Bardzo dobry kontakt z klientem przekłada się na bardzo dobrą współpracę. Konkurencyjne ceny.

Jakie są nasze najmocniejsze strony?

Naszymi najmocniejszymi stronami jest sumienność i wywiązywanie się ze wszystkimi ustaleniami.

Co najbardziej lubimy w swojej pracy?

O dziwo, nie ma nic lepszego jak praca i bezpośredni kontakt z człowiekiem ;)

Dlaczego nasza praca sprawia nam tak dużą radość?

Nasza praca sprawia nam radość, ponieważ bardzo lubimy sprawiać przyjemność klientom. Uśmiech na twarzy klienta to coś najważniejszego.

Jakie kwalifikacje potwierdzają nasze umiejętności?

Posiadamy certyfikat Event Managera, Akademii Managerów Muzycznych, wiele lat współpracy z agencjami.

Nasze osiągnięcia i wyróżnienia.

Naszymi osiągnięciem i wyróżnieniem jest każde dobre słowo po wykonaniu swojej pracy.

Jak długo pracujemy w branży ślubnej?

W branży ślubnej dopiero wchodzimy na rynek i ciągle rozwijamy swoje skrzydła.

Jakie mamy doświadczenie w zakresie ślubów nietypowych/oryginalnych?

Nie mamy żadnych doświadczeń w zakresie ślubów nietypowych/oryginalnych.

Jaki zakres godzin obejmuje nasza usługa?

Nasza usługa obejmuje 24h/dobę, 7 dni w tygodniu...

W jakim składzie realizujemy usługę?

Staramy dobierać taki skład, aby wykonanie naszych usług było idealne.

Na jakim sprzęcie/materiałach pracujemy?

Pracujemy na każdym sprzęcie, żaden nie jest nam obcy.

Języki obce, którymi się posługujemy.

Posługujemy się w języku polskim, ale jak trzeba, to zawsze się dogadamy :)

Ile czasu przed datą planowanego wesela powinniście się z nami skontaktować?

Rok czasu, ale z doświadczenia wiemy, że są sytuacje kryzysowe i jesteśmy wtedy tam gdzie nas potrzebujecie o każdej porze dnia i nocy.

Jak wygląda pierwsze spotkanie z nami i czy jest płatne?

Spotkanie jest bezpłatne, najlepiej telefonicznie pierwsze ustalenia, w późniejszym czasie - wizytacja w terenie.

W jaki sposób, jak często i w jakim zakresie kontaktujemy się z parą młodą?

Kontaktujemy się tak często jak zaistnieją takie potrzeby.

Jaki jest styl naszej pracy?

Pracujemy tak, żeby nie było nas widać i abyśmy nikomu nie przeszkadzali :)

Czy jesteśmy w stanie spersonalizować usługę na Wasze życzenie?

Tak. Jesteśmy w stanie spersonalizować usługę na Wasze życzenie.

W jaki sposób pomagamy osobom niezdecydowanym, bez skonkretyzowanej wizji?

Zawsze dobieramy najlepsze rozwiązania i proponujemy parę wariantów.

Co w sytuacji, gdy para młoda zmienia zdanie na temat niektórych wcześniejszych ustaleń?

Czasami to się zdarza, ale staramy się dopasować do ustaleń.

Z jakimi trudnościami podczas wesel najczęściej się spotykamy i jak sobie z nimi radzimy?

Nie spotykamy żadnych trudności podczas wesel :)))

Jakie nieprzewidziane zdarzenia, nagłe kryzysy lub wpadki udało nam się naprawić i załagodzić?

Nie spotykamy żadnych nieprzewidzianych zdarzeń podczas eventu.

Czy jest potrzebny kontakt po weselu i w jakim zakresie?

Nie jest potrzebny kontakt po weselu, Jedynie zawsze prosimy o wystawienie opinii.

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Nasz przepis na znakomitą zabawę na weselu.

Uśmiech na twarzy. Dobre podejście już na wstępie powoduje wiele korzyści dla wszystkich stron.

Jakie wesele szczególnie zapadło nam w pamięć?

Nie mamy takiego wesela, które zapadło nam w pamięci, chyba że własne ;)

Najbardziej nietypowe miejsce, w którym realizowaliśmy usługę.

Nie ma takiego nietypowego miejsca na realizację usług.

Styl ślubów i wesel, który jest nam najbliższy.

Obsługujemy wszystkie wesela w różnych stylach, bez wyjątku.

Jaka cecha charakteru jest najważniejsza w naszej pracy?

Naszą najważniejszą cechą charakteru w naszej pracy są: SUMIENNOŚĆ i CIERPLIWOŚĆ.

Kto jest dla nas inspiracją i wzorem do naśladowania?

Naszym wzorem do inspiracji i naśladowania jest życie.

Skąd czerpiemy inspiracje do nowych projektów?

Sami je tworzymy. Sami je tworzymy. Sami je tworzymy. Sami je tworzymy.

Co robimy, żeby cały czas się rozwijać?

Najczęściej korzystamy z social mediów, youtuba...

Co zabralibyśmy na bezludną wyspę?

Napis Miłość, Fotolustro, Ciężki Dym, Fontannę iskier, Coca-Colę i Milkę orzechową :D

Jakie są aktualne trendy i dlaczego powinniście o nich wiedzieć?

Ciężko odpowiedzieć na to pytanie, ale wiemy, że jak jest dobrze, to lepiej nic nie zmieniać :)

Który z obecnych trendów według nas przeminie najszybciej?

Który z obecnych trendów według nas przeminie najszybciej? Nie wiem.

Co możemy zaproponować osobom, dla których ważna jest ekologia?

Może impreza w maskach tlenowych..........................? -_-

Nasze pasje.

Sport, piłka nożna, tenis ziemny, tworzenie coś z niczego.

Ciekawostki na nasz temat.

"Żeby coś mieć - trzeba coś dać" - "Jeżeli Bóg na swoim miejscu - wszystko inne na swoim miejscu".

Nasza ulubiona książka/film/serial.

Castaway . Terminal . Love Actually . Full Control .

Usługi Eventove Fotolustro
Średnia ocen: 5,00 / 5 z 1 opinii
5,00
jakość obsługi
zgodność z ustaleniami
komunikatywność
atrakcyjność usługi
prezencja
Weronika
Weronika
5.00
 / 5
Data ślubu: 12-08-2023
Wybrane firmy: 1 firma
Nasza historia: brak
0
Ślubne Q&A: 0 odpowiedzi
0
Super strona: 0 głosów
Zobacz profil
Kraków
Data dodania: 16-08-2023

polecam super firma

Marcin
22-08-2023

Dziękuję bardzo

Nazwa firmy: FULL CONTROL
NIP: 6792909432
Imię i nazwisko: Marcin Piwowarczyk
Adres: Kraków, Jugowicka 33, 30-443, woj. małopolskie
730-001...
Odwiedź nas:
liczba odwiedzin: 1256
Zadzwoń
730-001...
Napisz

Wyjątkowe sale weselne w mieście Kraków

Polecamy

Nowe ogłoszenia

Blog ślubny

Popularne miasta w okolicy

Zobacz wszystkie kategorie